"

Jak získat obsah, který prodává

22. 10. 2019 , aktualizace: 25. 10. 2019 Sdílej na SrdceMoravy

Přitáhněte zákazníky prodejním obsahem

Co jen si pod tím pojmem “prodejní obsah” představit? Takovou podobu a náplň novinek o vašem podnikání, které baví veřejnost, pěstují značku, zvyšují vaši důvěryhodnost a tím - přirozeně - zvyšují prodej. 

Kde obsah “vzít” 

Už jsme si vysvětlili, proč je tolik důležité se zákazníkem komunikovat a dávat najevo, že “jste tady”. V tuto chvíli se spousta lidí zarazí. 

No jo, ale co mám pořád psát a tvořit? Je to zde pořád stejné, neděje se nic zajímavého. 

Víc plést se nejspíš nemůžete. Neexistuje obor, z kterého by se nedalo vytáhnout něco, co má potenciál, obléct to do slušivého obchodního kabátku a představit veřejnosti tak, že nebudou chápat, že je zrovna nad tímto nikdy nenapadlo přemýšlet. 

Abyste věděli, co, kdy a jak vybrat, rozebrat a představit, vám pomůže publikační plán. 

Získejte přehled 

  • Kdo jsou vaši zákazníci, jak se o vás dozví, co je zajímá a co by je přimělo podpořit vás nákupem? 
  • Šíříte dostatečně svůj příběh? Co jste vybudovali, co vás k tomu vedlo a proč? 
  • Kdo je vaše konkurence, jak komunikuje, co by se dalo říct jinak a lépe? 

Odpovědi na výše uvedené otázky jsou základním stavebním kamenem kvalitního obsahu. 

  • Když budete vědět, kdo je váš zákazník, jaké má potřeby, jaké má touhy, co řeší a co ho zajímá, budete vědět, které otázky mu zodpovědět, aniž by se vůbec kdy zeptal. Zaujmete a pokud si nepořídí váš produkt/službu teď, budete první, na koho si vzpomene, až bude nákup aktuální. 
  • Příběhy prodávaly v minulosti, prodávají teď a nejspíš budou prodávat i v budoucnu. Zatím nikdo nevymyslel účinnější lákadlo, než když zákazník ví, kdo jste, co jste, co máte za sebou a proč děláte to, co děláte. Jakmile vás alespoň trochu pozná, získáváte jeho důvěru. A ta prodává. 
  • Víte, kdo je vaše konkurence a jakým způsobem oslovuje zákazníky? Jakmile to zjistíte, napadne vás, jak to udělat po svém a třeba i lépe. Nebo na co konkurence zapomněla, ale podle vás by to zaznít mělo. 

Pravidelnost přináší ovoce 

Sebelepší obsah vás nevytrhne, pokud budete publikovat nahodile, bez řádu, ladu a skladu. Chce to plán. A to jeden docela konkrétní plán. Publikační plán. 

S publikačním plánem 

  • budete vědět, co zákazníkům sdělit, 
  • kdy a jak jim to sdělit. 

Získáte klíč, který vám odemykat zájem čtenářů - vašich budoucích zákazníků. 

  • Pravidelně. 
  • Efektivně. 
  • Cíleně. 

Obraťte se na nás ještě dnes. Střihneme vám publikační plán na míru. Dozví se o vás více lidí a vaše podnikání nabere na obrátkách!

Volejte, pište, jsme tu pro vás! 

☎ 739 201 777 I 📧 vase@srdcemoravy.cz

 


Jinde na SrdceMoravy